Emlak Broker - Mortgage Broker


Konut Kredisi Mortgage Kredi Faizi Emlak Piyasası Gayrimenkul Sektörü Haberler Makaleler Tavsiyeler Barındıran Kaynak Platform.Artık sitemize www.emlakbroker.com adresinden de ulaşabilirsiniz.

Zenginler Uçakla Gelip Giyinecekler

Etiketler: |


Bayraktar İnşaat tarafından 100 milyon dolara yapılan Viaport Outlet Center temmuzda kapılarını açıyor. Ayda 400 bin kişinin ziyaret edeceği merkeze, Rus ve Arap zenginlerinin alışveriş yapabilmesi için 3 günlük tur düzenlenecek.

Avrupa'nın ve Türkiye'nin en büyük outlet alışveriş merkezi Viaport, temmuz ayında kapılarını ziyaretçilere açıyor. Kurtköy'de bulunan ve Bayraktar İnşaat tarafından 100 milyon dolara inşa edilen Viaport Projesi'nin ilk etabı olan alışveriş merkezinde 150 mağaza yer alacak. Dünyanın ve Türkiye'nin önde gelen markalarının ürünlerinin ucuza satılacağı merkezi ayda 400 bin kişinin ziyaret etmesi bekleniyor.

ViaportGenel Koordinatörü Muzaffer Gülöz, projenin Sabiha Gökçen Havalimanı ve TEM Otoyolu'na yakın olmasının büyük avantaj olduğunu söyledi. 400 bin ziyaretçinin tamamının Viaport'a hem alışverişe hem de eğlenceye geleceğini ifade eden Gülöz, böylece ayda en az 10-12 milyon dolarlık bir ciroya ulaşılmasının hedeflendiğini bildirdi.

İTALYA YERİNE VİAPORT

Ziyaretçilerin yüzde 20'sinin turistlerden oluşmasını beklediklerini kaydeden Gülöz, şunları söyledi: "İlk hedefimiz petrol zengini olan Rusya ve Arap ülkeleri. Viaport Projesi'nin içinde yer alan 5 yıldızlı 700 yataklı otel ve fuar alanı bize büyük avantaj sağlayacak. Ayrıca havalimanına 7 dakika uzaktayız..

Tur operatörleri ile yaptığımız anlaşma ile 3 günlük paket bir program uygulanacak. Rus ve Arap zenginlere 2 gün İstanbul'un turistik zenginliklerini göstereceğiz, 1 gününde de alışveriş yapmalarını sağlayacağız. Burada ünlü markalar olacağı için yabancılar İtalya ve İspanya'ya alışverişe gitmek yerine Türkiye'yi seçecek."

Projenin TEM otoyoluna 1.5 kilometre cephesinin olmasını da büyük avantaj olarak gören Gülöz, otoyoldan günde 90 bin aracın geçtiğini, bunun yüzde 5'inin Viaport'u ziyaret etmesini beklediklerini söyledi. Gülöz, "Böylece hafta sonunda en büyük alışveriş merkezini ziyaret edenlerden fazla araç sayısı Viaport'a gelecek. Bu da yaklaşık 4 bin 500 araç demek" diye konuştu. Viaport'la Türkiye'de outlet kavramını oturtmak istediklerini vurgulayan Gülez, "Bu merkezde yer alan markalar sezon ürünlerini değil, sadece outlet ürünlerini satabilecek. Yaptığımız sözleşmeye satılan ürünlerin yüzde 75'inin outlet ürünü olması şartını getirdik" şeklinde konuştu.

EĞLENCE DE YER ALACAK

Viaport'un sadece alışveriş değil eğlence merkezi de olduğunu ifade eden Gülöz, 3 bin 200 metrekarelik alanda çocukların zekaların geliştirebileceği Avrupa Yakası'nın en büyük eğlence merkezini kuracaklarını bildirdi. Gülöz ayrıca, Viaport'ta turistik bedesten, Kapalı Çarşı ve Mısır Çarşısı'nın bir karmasının yer alacağını, kuyumcu, halı, sahaflar gibi değişik mağazaların da bulunacağını bildirdi.

BÜYÜK MARKALAR VİAPORT’A KOŞTU

Viaport'la Türkiye'ye girecek markalar arasında Hollandalı kadın giyim markaları Bandolera ile Not the Same yer alıyor. Türkiye'de outleti olmayan Sergio Rossi, Notify, John Richmond, Blumarine ve Borelli gibi markalar da tek bir mağaza altında outlet ürünlerini satacak. Bunun yanında Aldo, Lacoste ve Perlina gibi markalar ise ilk outletlerini açmaya hazırlanıyor. Ayrıca, Beymen, İpekyol, Kiğılı, Matraş, Derimod, LCW, Mavi, Saray Halı, Pierre Cardin, US Polo, Nike, Rebook gibi markalar da Viaport'ta yer alacak.

Benzer Yazılar



Widget by Hoctro | Jack Book

0 yorum: