Emlak Broker - Mortgage Broker


Konut Kredisi Mortgage Kredi Faizi Emlak Piyasası Gayrimenkul Sektörü Haberler Makaleler Tavsiyeler Barındıran Kaynak Platform.Artık sitemize www.emlakbroker.com adresinden de ulaşabilirsiniz.

Milli Eğitim Sertifikalı Emlakçılık Kursu

Etiketler: |

1982 yılında Açık Öğretim, Üniversite hazırlık ve yabancı dil alanlarında faaliyet göstererek eğitim sektörünün temel taşlarından biri olan KARACAN AKADEMİ halen Ankara, İzmir ve İstanbul’da faaliyetlerini sürdürmektedir.


Gerek genel merkezde gerekse tüm şubelerinde, Açık Öğretim, ALES, DGS, KPSS alan bilgisi, KPSS Eğitim Bilimleri, KPSS B tipi kadroları, SPK lisanslama kategorisi–temel düzey, ileri düzey, türev araçları, kredi derecelendirme, konut değerleme ve gayrimenkul değerleme-, Serbest muhasebeci mali müşavirlik staj başlatma ve yeterlik Mortgage Broker’lığı ve temel emlakçılık sınavlarına hazırlık amacıyla gerekli eğitimler Türkiye’nin en iyi eğitim kadrolarından oluşan bir ekip eşliğinde verilmektedir.


İstanbul Telefonları;

Bakırköy: 0 212 542 50 50

Mecidiyeköy: 0 212 347 91 91

Kadıköy: 0 216 349 46 46


E-mail: istanbulakademi@karacan.com.tr

Benzer Yazılar



Widget by Hoctro | Jack Book

0 yorum: