Emlak Broker - Mortgage Broker


Konut Kredisi Mortgage Kredi Faizi Emlak Piyasası Gayrimenkul Sektörü Haberler Makaleler Tavsiyeler Barındıran Kaynak Platform.Artık sitemize www.emlakbroker.com adresinden de ulaşabilirsiniz.

80 saat eğitimle bin emlakçı mortgage broker'ı olacak

Etiketler: |

İstanbul Emlak Komisyoncuları Odası, Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) ile yaptığı protokolle emlakçılara mortagage broker'lığı konusunda hizmet vermeye başlayacak.
Oda Başkanı Sabri Ateş, ev sahibi olmak isteyenlerin artık bankaları dolaşmayacağını, emlakçıların en uygun kredi konusunda müşterilerini yönlendirebileceğini söyledi.

80 SAAT EĞİTİM
İstanbul Emlak Komisyoncuları Odası, MEB Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü'yle, emlakçılara verilecek mortgage broker'lığı sertifikası konusunda bir protokol imzaladı. İnşaat sektörünün geliştiği dönemde Mortgage Yasası'nın da getirdiği standartlar sayesinde artık emlakçıların da eğitimli hale geleceğini dile getiren Ateş, "Milli Eğitim Bakanlığı ile imzalanan bu protokolü, Ankara'dan sonra İstanbul'da, yakında da İzmir'de imzalayacağız. Halk Eğitim Merkezleri'nde vereceğimiz sertifika programı ile eğitimli emlakçı ve mortgage broker'ları yetiştirmeyi hedefliyoruz. Bir yılda bin emlakçının bu programdan yararlanacağını tahmin ediyorum" dedi. Eğitim alacak emlakçılarda en az lise mezunu olma şartı aradıklarını dile getiren Ateş, eğitimlerin toplam 80 saat olacağını söyledi. Ateş, ABD'de mortgage broker'lığı eğitimi almış uzmanların yanı sıra, İMKB'den de konunun uzmanlarının ders vereceğini dile getirdi. MEB Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürü Necmettin Yalçın da iş hayatında eğitimin önemine değinerek, seminer programıyla emlakçıların meslek edinme, beceri kazanma ve konut finansmanında tanıtım ve pazarlama konularında uzmanlaşacağının altını çizdi.

Kaynak: Sabah

Benzer Yazılar



Widget by Hoctro | Jack Book

0 yorum: