Emlak Broker - Mortgage Broker


Konut Kredisi Mortgage Kredi Faizi Emlak Piyasası Gayrimenkul Sektörü Haberler Makaleler Tavsiyeler Barındıran Kaynak Platform.Artık sitemize www.emlakbroker.com adresinden de ulaşabilirsiniz.

Emlak sektorune ne oluyor ?

Etiketler: |


‘Emlak sektörü kan ağlıyor’

Aydın’ın Didim ilçesinde bulunan Emlakçılar Derneği Başkanı Osman Coşkun, emlak ve inşaat sektörünün ‘kan ağladığını’ öne sürerek, ilçede talep fazlası 15 bine yakın konut bulunduğunu söyledi
Coşkun, yaptığı açıklamada, emlak ve inşaat sektöründe durgunluk yaşandığını belirterek, ilçede iş yapan birçok müteahhidin iflasın eşinde olduğunu, bir kısmının da iflas ettiğini söyledi. Didim’in bu krizden çıkması için firma, şirket ve müteahhitlerin ulusal ve uluslararası ölçekte düzenlenen gayrimenkul fuarlarına katılmasını öneren Coşkun, şu bilgiyi verdi:

"Sektör şu anda çok kötü durumda, şu anki tablo çok iyi görünmese de karamsar olmamalıyız. Didim’de birçok insanın geçimine kaynak olan emlak ve inşaat sektörü, herkesin inşaata yönelmesi sonucu ortaya çıkan arz fazlalığından dolayı, piyasa maalesef durma noktasına geldi. İnsanlarımız bilinçsiz ve plansız yüklendiler. Belediyenin de bu konuda yanlışları oldu. Türkiye’de ilk defa Didim’e ofis açan yabancı pazarlama firması bile piyasadaki kargaşa, olumsuzluk ve arz fazlası nedeniyle iflas etti. Didim’de şu an 12 ile 15 bin arasında hazır, satılmayı bekleyen konutumuz var. Didim’de her bütçeye göre konut var. Pazarlık usulüyle uygun fiyattan ev almanın tam zamanı."

Benzer Yazılar



Widget by Hoctro | Jack Book

0 yorum: